Privacy policy

Privacy policy

    Wij hechten grote warden aan jouw privacy

      Het beschermen van jouw (je, jij, jouw, (potentiele) klant, gebruikers) privacy en persoonlijke en bedrijfsinformatie is belangrijk voor ons. Deze Privacy Policy legt uit hoe we om gaan met jouw persoonlijke gegevens als je (potentiele) klant of bezoeker van onze websites bent.

      Wij zijn gebonden aan de Wet bescherming persoonsgegevens, bij de opslag en verwerking van jouw persoonlijke gegevens. Wij verkopen of verhuren nooit persoonlijk identificeerbare gegevens.

      In dit beleid, maken we gebruik van de termen “wij”, “ons”, “onze” of “Accoo” om te verwijzen naar Accoo. We gebruiken “je”, “jij”, “jouw”, “(potentiele) klant” of “gebruikers” om te verwijzen naar jouw gegevens en privacy.

    TOEPASSELIJKHEID

      1. Wat zijn persoonlijke gegevens?

      2. De soorten persoonlijke gegevens die we verzamelen

      3. Hoe we jouw persoonlijke gegevens verzamelen

      4. Waar we jouw persoonlijke gegevens voor gebruiken

      5. Gebruik van onze websites en hoe we niet persoonlijk herleidbare gegevens gebruiken

      6. De opslag en beveiliging van je persoonlijke gegevens

      7. Je recht tot toegang tot je persoonlijke gegevens

      8. Wijziging van deze Privacy Policy

  1. Wat zijn persoonlijke gegevens?

      Persoonlijke informatie is informatie die jou als individu identificeert, of jou redelijkerwijs kan identificeren.
  2. De soorten persoonlijke gegevens die we verzamelen

      2.1 Wij verzamelen persoonlijke gegevens die nodig is om zaken met jou te kunnen doen.

      2.2 We verzamelen alleen persoonlijke gegevens van je die noodzakelijk is om zaken met jou te kunnen doen.

      2.3 De persoonlijke gegevens die we van je verzamelen zijn naam, adres, email adres, telefoonnummer, geslacht, leeftijd, beroep, functie en de plaats waar je werkt.

  3. Hoe we jouw persoonlijke gegevens verzamelen

      3.1 De meeste persoonlijke gegevens verzamelen we direct met:

        a) De aanmelding als klant

        b) Aanvraag van een proefperiode

        c) Referrals via bestaande klanten;

        d) Gegevensaanlevering voor je boekhouding

        e) Support vragen die je ons stelt

        f) Inbound en outbound verkoop activiteiten

        g) Klantenonderzoeken

        h) Onze website

      3.2 We kunnen ook persoonlijke gegevens verzamelen

        a) Van openbaar toegankelijke bronnen zoals social media websites

        b) Van derden die informatie voor marketing leads verzorgen

        c) Via referrals van bestaande klanten

        d) Van derden die adressenlijsten samenstellen.

  4. Waar we jouw persoonlijke gegevens voor gebruiken

      4.1 We gebruiken jouw persoonlijke gegevens om:

        a) Je diensten en producten te leveren waarom je hebt gevraagd;

        b) Om op je vragen en feedback te reageren

        c) Om jouw als eigenaar van gegevens te identificeren

        d) Jouw businesspartners en medewerkers te ondersteunen

        e) Je online toegang te geven tot je boekhouding, je bedrijfsgegevens en managementinformatie;

        f) Relevante informatie te verschaffen over onze producten en diensten;

        g) Aan wettelijke regels te voldoen;

        h) (open)sollicitaties te verwerken.

      4.2 Product promotie en uitschrijven/afmelden voor direct marketing

        a) We kunnen je persoonlijke gegevens gebruiken om contact op te nemen over nieuwe diensten en speciale aanbiedingen, relevant voor jouw bedrijf;

        b) Als je niet wilt dat je persoonlijke gegevens worden gebruikt voor direct marketing, kunt je dat op elk oment kenbaar maken via klantenservice@accoo.nl.

      4.2 Verwerking van je order

        a) We vragen je om contactgegevens als je een product en/of dienst van ons afneemt.

        b) We gebruiken deze gegevens om het product en/of de diensten te leveren en om te factureren.

      4.3 Klantenservice

        Bij het leveren van digitale producten en/of diensten per email maakt Accoo gebruik van bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, virusscanners, spamfilters en email providers.
  5. Gebruik van onze websites en hoe we niet persoonlijk herleidbare gegevens gebruiken

      a) Onze websites bevatten veel bruikbare diensten en we maken constant verbeteringen om een nog betere gebruikerservaring te bieden en om je leven als ondernemer eenvoudiger te maken.
      b) In sommige gevallen maken wij gebruik van coockies. Cookies zijn kleine bestanden die informatie over je gebruik van onze websites vastleggen. Deze informatievastlegging maakt het mogelijk een betere gebruikerservaring op onze websites te bieden. Als je niet in stemt met het plaatsen van een coockie, kan dat de bruikbaarheid van de websites beïnvloeden.
  6. De opslag en beveiliging van je persoonlijke gegevens

      6.1 We slaan je persoonlijke gegevens op in een elektronische database.
      6.2 We hebben een reeks veiligheidsmaatregelen getroffen om je persoonlijke gegevens te beveiligen. Geen enkele manier van het verzenden van data over het internet is absoluut 100% veilig. Als je vragen hebt over de beveiliging van onze website, dan kun je contact met ons opnemen.
      6.3 Als je een geregistreerde klant bent dan kunt je zelf de toegang tot je account beveiligen door een sterk wachtwoord naar keuze aan te maken.
  7. Je recht tot toegang tot je persoonlijke gegevens

      a) Je hebt het recht om je persoonlijke gegevens te wijzigen en in te zien. Je kunt je verzoek hiertoe indienen via de contact pagina.
      b) Accoo is een complex bedrijfssysteem dat is ingericht volgens de geldende accountancy principes. Accoo kan geen wijzigingen aanbrengen die deze accountancy principes ondermijnen.
  8. Wijziging van deze Privacy Policy

      Wij kunnen van tijd tot tijd deze Privacy Policy wijzigen. Raadpleeg onze website zo nu en dan voor updates van de Privacy Policy. Zolang je onze websites, producten en diensten gebruikt, ga je akkoord met de Privacy Policy zoals hier gepubliceerd.
Laat Accoo alles regelen
Maak afspraak